מהפכת הטבעונות כבר כאן והמגמה ברורה. על פי מחקרים עדכניים, כ-13% מהישראלים מגדירים את עצמם טבעונים או צמחונים, ואחד מכל ארבעה שאיננו צמחוני/טבעוני מצהיר כי הוא שוקל להפחית ואף להפסיק צריכת בשר. מדי שנה ניתן  לזהות עליה של כ-20% בביקוש לרכישת מוצרים טבעוניים וההיקפים רק הולכים וגדלים.

בחברת כרמית לא נותרנו אדישים לבשורה, וכבר ניתן לראות התרחבות היקף של מוצרים מתוקים, מלוחים ונשנושים טבעוניים. כחברה העובדת מול קמעונאיים ורשתות שיווק בארץ ובחו"ל, כרמית גאה להיות חלק מהמהפכה. כרמית רואה חשיבות גדולה במתן מענה לאוכלוסיות שונות והתאמת מוצריה לדפוסי הצריכה של כל קהילה וקהילה. אנו עמלים על פיתוח וייבוא מוצרים טבעוניים המתאימים הן לצרכנים טבעוניים ולצרכנים רגישים ללקטוז והן לכל מי שמעוניין להפחית צריכת חלב (בין השאר מסיבות אידיאולוגיות).