איגוד השיווק מפרגן על ההשקה המנצחת

זכיה בפרס ההשקה המנצחת

 

איגוד השיווק הישראלי העניק את פרס ההשקה המנצחת לרבעון הראשון של 2017 לחברת הממתקים כרמית.

"זיהו מגמה וצורך במתן פתרון לאנשים אשר לא צורכים חלב ורוצים ליהנות משוקולד"

המקור: "מעריב"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שוקולד ללא חלב - זכיה בפרס ההשקה - כרמית

" כרמית – חופשי – שוקולד ללא חלב : קטגוריית טבלאות השוקולד היא קטגוריה גדולה ומרובת שחקנים, שרושמת עליה בשנים האחרונות. לצידה, קטגוריית תחליפי החלב הינה הקטגוריה הצומחת ביותר בתחום המזון בארץ בעשור האחרון. בחברת "כרמית", זיהו מגמה וצורך במתן פתרון לאנשים אשר לא צורכים חלב ורוצים ליהנות משוקולד בטעם חלבי איכותי. טבעונים, חובבי בריאות, רגישים ללקטוז, אלרגיים לחלב וכן שומרי כשרות – לא רוצים להסתפק רק בשוקולד מריר. בחברה החליטו להתמקד במקום חדשני ולפתח סדרת טבלאות שוקולד בטעם חלבי ללא חלב. בתחילת השנה השיקו החברה את "חופשי", סדרת טבלאות שוקולד מפנקות ללא חלב, בטעמים שונים. כרמית נכנסה לקטגוריה שהוצעה עד כה רק על ידי שוקולטריות פרטיות ובמחירים גבוהים, והצליחה לביא לשוק מוצר חדשני בעלות נמוכה. החברה פעלה במהלכי שיווק נקודתיים, החל מנקודת המכירה, דרך התקשורת המסורתית בפעילות יחסי ציבור, ניטור דיגיטלי של קבוצות יעד רלוונטיות, שיתופי פעולה עם מובילי דעה טבעוניים, הפקת מתכונים ועוד. ההשקה עמדה בכל יעדי החברה ונתוני המכירות הצביעו על הצלחה וזאת למרות ששוקולדים הושקו בתקופה שבין פורים לפסח, בה נרשמת ירידה במכירות השוקולד. "

 

 

 

 

 

איגוד השיווק הישראלי מברכת את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת

"ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי מברכת את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת על מהלכי ההשקה המצטיינים"